Nieuws

Inleveren kleding en materialen

Het seizoen 2016-2017 zit er bijna op en dat betekent, dat alle kleding (wedstrijdkleding en indien van toepassing trainingskleding, e.d.) en de materialen die aan de teams zijn verstrekt, weer moeten worden ingeleverd. Aangezien diverse teams in de eerste helft van juni nog aan toernooien deelnemen, is besloten om de inname voor alle teams te laten plaatsvinden op woensdag 14 juni. Aan het eind van deze brief vinden jullie het schema van inleveren voor alle teams.

Inleveren van de verstrekte kleding en materialen
We gaan alle door Rohda verstrekte kleding, materialen e.d. (met uitzondering van de trainingsballen en de pionnen) in ontvangst nemen op woensdagavond 14 juni.

Voor de inlevering is een strak schema opgesteld, dat jullie aan het einde van deze brief aantreffen. Gezien de omvang van de operatie verzoeken we jullie om je hier aan te houden. Bij de inname zal er in eerste instantie op worden gelet dat alles compleet is en op de staat waarin de ingeleverde zaken zich bevinden (schoon, onbeschadigd, e.d.). Wij verzoeken alle leiders om, voorafgaand aan de inlevering, de kleding en materialen goed te controleren en er voor te zorgen, dat alles schoon en compleet wordt ingeleverd. Indien er zaken ontbreken, zullen hiervoor kosten in rekening worden gebracht.

Deze kosten bedragen voor dit seizoen:
Rohda shirt € 30,00
Rohda broekje € 11,00
Rohda kousen € 9,00
Keepertenue € 40,00
Rohda wedstrijdbal € 25,00

Wat moet er worden ingeleverd:
• Alle door Rohda verstrekte kleding, uiteraard gewassen;
• De teamtassen;
• Hesjes, gewassen en (indien nodig) hersteld;
• Waterzakken incl. spons en bidons e.d.;
• Wedstrijdballen + net;
• Sleutels van de materiaalhokken;

Wat hoeft er niet te worden ingeleverd:
• Pionnen (kunnen in de materiaalhokken blijven liggen);
• Trainingsballen (kunnen eveneens in de materiaalhokken blijven liggen);

Het zal duidelijk zijn, dat deze omvangrijke operatie alleen kans van slagen heeft als wij kunnen rekenen op jullie medewerking. Er is voor de inname dan ook een strak schema opgesteld, dat jullie onderstaand aantreffen. Wij verzoeken iedereen om zich hieraan te houden en bedanken jullie alvast voor de medewerking.

Met vriendelijke groet,
Namens de Commissie Beheer Kleding en Materialen

Menno Wolters
voorzitter

Schema t.b.v. de inname op woensdagavond 14 juni:
locatie: Instructieruimte w.b. alle kleding en Materiaalruimte w.b. ballen en andere materialen.

O9-teams: van 18.00 tot 18.30 uur
O11-teams: van 18.30 tot 19.00 uur
O13-teams: van 19.00 tot 19.30 uur
O15-teams+ G-team: van 19.30 tot 20.00 uur
O17- en O19-teams: van 20.00 tot 21.00 uur

Voor jou geselecteerd

Naar boven