Algemene ledenvergadering naar 22 november 2021

Op maandag 22 november 2021 om 20:00 uur vindt in onze kantine weer de Algemene Ledenvergadering (ALV) plaats. Deze datum wijkt af van de voorgenomen datum in de bewaarbult. Op de agenda staat onder ander de behandeling van de jaarcijfers 2020-2021, de begroting 2021-2022, de stand van zaken betreffende de bouwplannen rondom onder andere de kleedkamers en de hal en de bestuursverkiezing. Wij zijn voornemens maar liefst 4 nieuwe bestuursleden aan ons team toe te voegen.

Voorinfo Jaarrekening en begroting

Evenals de voorgaande jaren bieden wij geïnteresseerde leden en vrijwilligers de gelegenheid om vooraf over de jaarrekening en begroting te worden geïnformeerd. Daarom is er op donderdag 4 november om 19:00 uur een bijeenkomst in de bestuurskamer, waarin de cijfers worden gepresenteerd en u volop de gelegenheid heeft om hierover vragen te stellen. Indien u hiervoor belangstelling heeft, kunt u dit kenbaar maken aan de algemeen secretaris, Rien van der Hooft via e-mail: secretariaat@RohdaRaalte.nl

Met sportieve groet,

Voor jou geselecteerd