Algemene Ledenvergadering 27 november 2023

Op maandag 27 november 2023 om 20.00 uur is er weer een Algemene Ledenvergadering (ALV) in ons clubhuis. Leden, vrijwilligers en begunstigers ontvangen binnenkort een uitnodiging.

Op de agenda staat onder ander de behandeling van de jaarcijfers 2022-2023, de begroting 2023-2024, de stand van zaken bouwplannen o.a. kleedkamers en hal, een toelichting op de voetbalorganisatie en de bestuursverkiezing. De bestuursleden Marloes Fuselier, Cato Disselhorst en Frank Veldhuis leggen hun bestuursfunctie neer en we stellen jullie twee nieuwe bestuursleden voor. De functie bestuurslid wedstrijdzaken is nog vacant. Verder zoeken we iemand die de recreatieseniorenteams gaat vertegenwoordigen. Hij/zij legt verantwoording af aan het bestuurslid voetbalzaken.

Voorinfo jaarrekening en begroting
Zoals altijd bieden we geïnteresseerde leden, begunstigers en vrijwilligers de gelegenheid om vooraf uitgebreid over de jaarrekening en begroting te worden geïnformeerd. Daarom is er op donderdag 16 november om 19.00 uur een bijeenkomst in de bestuurskamer, waar de cijfers worden gepresenteerd en jullie de gelegenheid hebben om hierover vragen te stellen. Als je hiervoor belangstelling hebt, kun je dit kenbaar maken aan de algemeen secretaris, Rien van der Hooft via het e-mailadres: secretariaat@RohdaRaalte.nl

Met sportieve groet,
Bestuur Rohda Raalte